četrtek, 7. oktober 2010

Porto

Kot sva omenila ze v prejsni objavi sva predvcerajsnim prispela v Porto. Nasla sva hostel blizu zelezniske postaje, Porto / Sao Bento, ki je soliden za solidno ceno. Ker nama je ostalo se celo popoldne sva se kljub bolj klavernemu vremenu odpravila na hiter ogled mesta. Zavila sva proti brezini reke Douro, katere obrezje se ponasa z UNESCO/vo zascito. Prelepi prizori kot skatlic nanizanih his.
Pogled proti obrezju iz zelezniske postaje

Eden od mnogih mostov v Portu

No na nasprotnem koncu brega, tako rekoc v centru Porta, pa ima sedez nekaj vec kot 20 pridelovalcev porta. In kot sva kasneje na najino zacudenje ugotovila, da to niso samo sedezi vinarjev ampak dejansko njihove kleti, skladisca in tako naprej. Tako sva se hitro odpravila na pokusino portovca. Gaia, kot pravijo temu okrozju je obmocje na levem bregu reke Douro. Ob glavni ulici imajo sedeze bolj znani pridelovalci, kot so Sandeman, Cruz, Kopke..., ki ponujajo oglede svojih kleti proti placilu. Midva sva zavila v ulice malo visje ter nasla se veliko prav tako prestiznih a malo manj znanih pridelovalcov, ki pa oglede in pokusino portovcov ponujajo brezplacno. Tako sva obiskala klet Croft. Po zanimivem ogledu, sva za seboj vzela se steklenico porta ter se koncno odpravila na zasluzen spanec.
Zaloga Croftovih

Naslednje jutro, se pravi vceraj zjutraj sva se odpravila na dnevni izlet v uro in pol odaljeno mesto Guiamares. V tem mestu naj bi nastala Portugalska in Guiamares je prva portugalska prestolnica. Leta 2012 pa bo evropska prestolnica kulture. Ogledala sva si srednjeveski grad in se nekaj drugih zanimivosti. Nato pa sla na kosilo. Ze veckrat so nama predlagali, da se na Portugalskem najbolj splaca jest v restavraciji za kosilo. Takrat namrec vecina portugalcev vzame pavzo od dela, podobno kot v Italiji, in se odpravijo na kosilo. Za 5eur dobis juho, glavno jed /ribe ali meso/, kruh (ki je drugace vsepovsod za doplacat), cetrt litra vina/vode/gazirane pijace/ ter kavo.

Zvecer sva si na hitro se ogledala Porto ponoci ter spet padla v posteljo.

Danes pa sva se odpravila v mestece Barcelos. Tudi ta tako kot Guiamares lezi v severni pokrajini Minho. Ce prav sva pokrajino Minho pogledala ze prejsni teden sva z ogledom Barcelosa cakala na cetrtek. Vsak cetrtek je v Barcelosu namrec velik sejem. Podoben kot v Mokronogu ali Sentjerneju samo da se ta ponasa z nazivom najvecji v Evropi. In res je ogromen.

Pisan, zivahen..., res zanimivo dozivetje. Po ogledu sejma sva se enkrat ponovila vcerajsno ugotovitev o super in poceni kosilih, ter se odpravila nazaj v Portu na se en obisk kleti portovca. Tokrat Taylor s .

P.S.

JUTRI GREVA NA tekmo!!!!

3 komentarji:

1. Super opisi tehle vajinih popotovanj. Rib vidim da sta se najedla.

Kakšni so pa kaj portovci na kraju zločina?!

ZAdnjič sem enega l.1997 probal, pa nič posebnega.

lp Blaž

2. Zanimivi, tisti klasicni rubyi pa tawnyi men niso nc preseznega ze zarad sladkorja. Sva pa probala nekej belih, ki sicer niso nc prevec cenjeni, so mi pa bolj vsec ker so bolj pitni pa "suhi" ceprav majo se zmer velik sladkorja. Pri Croftu majo celo Pink Porto in ga ponujajo ledenega. Pri Taylorju pa enga Chip Dry, z velik manj sladkorja.

3. Grega pa v vsaki državi najde kakšen stolp za podpirat :)